5 "Heeft het waterschap klanten dan?" Ja, zo'n 272.000 stuks wel te verstaan! Voor de ene klant doen we meer dan voor de ander, maar iedereen heeft recht op een klantvriendelijke behandeling. U betaalt immers belasting voor het werk dat we uitvoeren. Het minste wat u als klant mag verwachten, is dat dat werk netjes wordt uitgevoerd en dat u vriendelijk te woord gestaan wordt als u belt met een waterschapper. U kunt echter ook wel eens ergens ontevreden over zijn en een klacht sturen naar het waterschap. Om die klachten in beeld te krijgen en op de juiste manier af te handelen, hebben we sinds half februari een heuse klantencoördinator. Haar naam is Kim Timmer en ze is 's ochtends (behalve op woensdag) bereikbaar via 0118-621621 of klant@wze.nl. (SM) De kinderwebsite van Droppie Water die vorig jaar januari werd gelanceerd, krijgt deze zomer een flinke uitbreiding. Er komt een waterzuiveringsspel voor kinderen van de hoogste basisschoolklassen. Ook kunnen kinderen voortaan meedoen aan een landelijke prijsvraag en komen er meer kleurplaten in het gedeelte voor 4 tot 6-jarigen. Wilt u weten of er nog meer nieuws is? Kijk dan snel op www.droppiewater.nl. Het samenwerkingsverband van waterschappen die meedoen met de site van Droppie is inmiddels uitgegroeid van tien naar veer tien deelnemers. Doordat deze deelnemers ieder jaar een bedrag inleggen, is het mogelijk de website steeds verder uit te breiden en te vernieuwen. (CR)

Tijdschriftenbank Zeeland

Scheldestromen/de Waterwerker | 2007 | | pagina 5